diumenge, 9 d’agost del 2009

Fotos, track i crònica de la Judith de la ruta d'ahir dissabte: St. Esteve d'en Bas - Collfred - Vidrà - Bracons - St. Esteve d'en Bas

BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing



;

BubbleShare: Share photos - Find great Clip Art Images.


BubbleShare: Share photos - Find great Clip Art Images.

Crònica de la Judith Fores.
Com que la ruta que vam fer ahir sabíem que era llarga i dura, la meva germana i jo vam decidir de fer-la en dos parts. Jo faria la primera part, de Sant Esteve d'en Bas fins a Sant Pere de Torelló, i la Laia de Sant Pere de Torelló fins a Sant Esteve d'en Bas.
Ahir ens vam aixecar a les 5 matí, i a les 6 ens va venir a buscar en Xavi Roca per anar a Serinyà.
Vam esperar mitja hora en José i en Francisco, però com que no veníen vam marxar cap a Sant Esteve d'en Bas, en Joan Nicolàs, en Jordi Guinó, en Xavi Roca, en Jaume Fores, en Jaume Vilar, en Josep Prat i jo. I a les 7, un quart de vuit ja estàvem a punt per pedalar.
Primer no sabíem cap a on havíem de tirar per començar a pujar al Collfred.
Al principi de la pujada anàvem en Jordi Guinó, en Jaume Fores, en Jaume Vilar, en Francisco i jo, i a poc a poc vam anar deixant distancies. Després en Joan, que era més endavant amb en José, va venir amb mí, fins a dalt de tot. De tan en tan hi havia algun tros de baixada, i després tornava a enfilar fort. Eren 15 km de pujada al 13, 14, 15, 16%, fins al 20% en algun tram.
Quan vam arribar a dalt de tot, hi havia una vista molt maca, amb moltes vaques i moltes caques a la carretera, de seguida vam baixar fins a Vidrà.
Després havíem d'anar fins a Sant Pere de Torelló, on hi havia la meva mare i la Laia amb el cotxe, perquè jo pujaria al cotxe durant el Coll de Bracons mentre la Laia anava amb bici, i amb el cotxe aniriem fent fotos i seguiriem tot el grup. Quan vam arribar a Sant Pere de Torelló vam parar a esmorzar i després vaig pujar al cotxe. La pujada al Coll de Bracons tenia 15 km aproximadament amb molta calor. A dalt de Bracons, vaig baixar del cotxe i vaig fer la baixada jeje! Va ser molt ràpida, pro en Joan va punxar i ens vam haver de parar un moment. A baix de tot vam haver de planejar una mica fins a Joanetes i tot seguit fins a Sant Esteve d'en Bas.


Aquesta és la volta que vam fer ahir.