dijous, 29 d’octubre del 2009

Hermida comença a preparar la temporada 2010

Josep Antoni Hermida ha estat dues setmanes de descans.
Després d'aquesta aturada totalment merescuda, ha arribat el moment de començar a preparar la temporada 2010, on el corredor del Multivan-Merida intentarà realitzar una campanya tan exitosa com la del 2009.

Dues setmanes de vacances, quinze dies que han passat ràpidament. El biker català s'acomiadava fa dos caps de setmana de la competició amb dues victòries consecutives a les dues primeres Copes d'Espanya de Ciclocross. A això cal sumar una temporada de bicicleta de muntanya on ha guanyat dues Copes del Món i ha acabat com a Subcampió en la general final, a més d'aconseguir ser Subcampió d'Europa i Campió d'Espanya.

Hermida ha gaudit d'aquest temps de festa, però el seu telèfon va sonar ahir: "em va cridar el meu preparador, Kim Forteza, i em va dir que m'ha anes preparant, que a finals d'aquesta setmana ja tocava començar a agafar la bici. Aquests dies he descansat i he donat llargs passeigs, però tot molt suau".

Així doncs, en Josep Antoni tornarà a pujar-se a la seva Merida per començar a donar-li als pedals, el primer pas de cara a preparar una temporada 2010 que afronta amb molta il·lusió. "Continuo sent un juvenil. Em poso nerviós abans de certes curses i em costa dormir la nit abans a una competició en la qual sé que seré davant. Sempre em pasa el mateix quan arriba aquesta època. Estic motivat i il·lusionat com si fos la meva primera temporada", comenta el biker gironi.

A tota aquesta motivació se li suma l'arribada del seu segon fill, Sandra, que va arribar la matinada de dissabte passat 24 d'octubre. "Sóc feliç. La meva dona Sandra és una campiona. El part va anar bé i en dos dies ja ens donaven l'alta. Tot ha sortit perfecte", comentava el de Puigcerdà.
Doncs des de el CC Serinya ens alegrem molt que el biker del Merida Team torni a donar guerra.

CC Serinyà