diumenge, 1 d’agost del 2010

Track, crònica i fotos de la sortida a Vallter





Ahir dissabte el CC Serinyà va anar a l'estació d'esquí de Vallter 2000. Uns quants socis del club i dos convidats d'en Xavi, en José Carlos i la seva dona Gema. Nosaltres ja sabíem el que avui tocava, quan vas cap allà dalt...vull dir cap a tocar el Pirineu, normalment sempre toca patir... per ells era la primera vegada que anaven en bici de carretera i no sabien exactament que els hi esperava.
Van passar amb molt bona nota, a tots ens va sorprendre molt positivament l'estat físic d'aquesta parella d'esportistes, a més molt simpàtics i molt bona gent.
Al final de la ruta ens van explicar que aquest any havien estat per la zona de Mozambike i que cada dia feien rutes molt llargues amb la bici de BTT i que a l'hivern practiquen d'altres esports, com ara l'esquí.
De bon principi en Joan es va posar al davant per marcar la ruta i fer les fotos que aquí us presentem. Ja se sap què passa i sense voler al Capsacosta el ritme ja es va tivar una mica, llavors al tram de la Colonia Estevanell, una mica més i a Vilallonga de Ter, el ritme era ben viu fins a Setcases.
Aquí ja erem a peu de port i cadascú al seu ritme.....

Personalment vaig patir molt a partir del Km 5 de la pujada al port, després de la barrera, m'esperava "l'home del mazo" que em va presentar les seves credencials, va ser un suplici fins a dalt de tot, la prova està que no vaig passar de 169 pulsacions. La resta de companys eren a l'estació d'esquí feia estona. Tant punt vaig arrivar, evidentment l'últim, un traguet d'aigua, un Powerbar i cap avall.
Sort que vam parar a Can Jepet i em vaig refer una mica per afrontar la baixada amb dignitat fins a Sant Joan les Fonts que era on hi teníem els cotxes.

Al final van sortir:
104 Km.
4hores i 44minuts
velocitat mitja de 21,4 (la meva)
amb un pendent de 1.949 metres
velocitat màxima de gairebé 80 Km/h.
calories cremades 2.567
Fins la propera!!
CC Serinyà