dimarts, 30 de juny del 2009

Armstrong: «Estic aquí per guanyar»

El nord-americà diu que físicament està com el 2003, però no descarta treballar per a Contador.
Lance Armstrong, set vegades vencedor del Tour, no tan sols no descarta endur-se cap als EUA un vuitè mallot groc, sinó que ahir va confirmar a París que començarà la cursa amb l'objectiu de guanyar-la, tot i que en el seu mateix equip, l'Astana, hi ha el vencedor del 2007, Alberto Contador. «No és com abans, el 2004, 2005 i 2001, que estava segur que guanyaria. Ara la confiança no és la mateixa; però em sento bé, físicament fort per guanyar. Estic com el 2003, quan vaig guanyar per poca diferència contra Ullrich. Diguem que aposto tres contra un a la meva victòria», va afirmar convençut Armstrong, que tampoc va vacil·lar a l'hora de parlar de Contador. «És el millor escalador del món, però encara és massa nerviós, l'estratègia la decidirà la cursa. S'ha de ser legal i treballar pel corredor que estigui en posició de guanyar», va afegir Armstrong, que va assenyalar les arribades a Andorra i el Mont Ventoux com a punts clau del Tour.
Armstrong també va parlar de la manera com espera ser rebut en la cursa: «Hi haurà divisió. He guanyat set cops el Tour i és lògic que la gent es faci preguntes. Els corredors sospitosos haurien de ser els que no se sap d'on surten guanyen i desapareixen.»
Font:elpunt.cat