diumenge, 26 de juliol del 2009

Sortida amb bici de carretera per l'Alta Garrotxa: crònica de la Laia Fores i fotos d'en Jordi Guino.

BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.

Crònica de la Laia Fores
Avui, com l'altre dia que vam anar al coll de Banyuls, ens hem tornat a aixecar bastant aviat per evitar la forta calor. Hem visitat l'Alta Garrotxa. A les 6 del matí hem quedat a casa en Jordi Guinó a Fontcoberta, amb en Joan, en Xavi, l'Àlex, en Suliman, el meu pare, la Judith i jo.
Hem arribat allà i encara no havia arribat ningú a part d'en Jordi.
En Jordi ens ha dit que en Suliman havia d'anar a portar la seva filla a urgències, així que no ha vingut. Després ens ha dit que en Xavi tampoc vindria perquè havia quedat de portar la família a l' Aquabrava i en Joan a les 10 havia de ser a casa seva, per tan, ens ha acompanyat fins gairebé al final de la ruta.
Total, ens hem quedat en Joan, en Jordi, l'Àlex i nosaltres tres.

Hem anat en direcció a Cabanelles, passant per Crespià per agafar la carretera que va en direcció al Santuari de la Mare de Déu del Món. A mitja pujada hem trencat a la dreta per una carretera que ens portaria a un caminet emporlanat que arriba a Albanyà.
Era un camí d'uns 8 o 10 km's més o menys. Tenia unes rampes bastant dures però no es feien molt pesades perquè un cop la passaves reposaves i així anar fent. Jo he anat tota l'estona amb l'Àlex, en Jordi i el meu pare, perquè m'ajudaven amb els pinyons i també quan baixavem. I la Judith ha anat amb en Joan fins que ha hagut de marxar.
Quan estàvem pujant, al mig del camí ens hem trobat unes vaques i més tard tres burros catalans! Jajjaja
Hem arribat a una casa per allà dalt i en Joan ha hagut de marxar, així que ens hem quedat tots 5.
Quan ja havíem pujat fins a dalt de tot, teniem dos opcions. La primera baixar avall i després recular (perquè la carretera no continua) tot el que havíem fet, o la segona ja recular i després parar-nos a esmorzar.
I hem triat la segona. Hem començat a baixar, ens hem parat a fer fotos amb els burros i llavors després de mitja hora baixant hem agafat una altra carretera que ens portaria al restaurant que ens hem parat a esmorzar..
Quan ja havíem demanat el que menjaríem, en Joan ha trucat amb en Jordi i li ha dit que sortíssim del restaurant i que anèssim a la carretera... Hem sortit i han passat en Joan, en Xavi i l'Albert amb les seves famílies que anven a l'Aquabrava.
Acabat d'esmorzar hem agafat la carretera que ens portaria de tornada cap a Melianta, cap a casa en Jordi.
Com sempre, la meva germana i jo ens ho hem passat molt bé, tot i les rampes de pujada que hi havien, un bon esmorzar també va molt bé.
A quarts d'una érem a casa, amb una mitja de 17,4 i 65 km.