diumenge, 8 de novembre del 2009

Pedalant amb la Cristina i en Carles Mascarreras pels Angels.

Aprofitant que la Cristina Mascarreras està en la fase inicial de preparació per la temporada 2010, tot just aquesta setmana a començat a tocar la bici, vam quedar ahir dissabte per pedalar plegats pel voltants del Santuari dels Àngels.
Inicialment teníem previst anar a Besalú, però les intenses pluges caigudes el dia abans al Pla de l'Estany ens van fer desistir d'anar cap aquesta zona, no voliem quedar enfangats i fer mal bé les bicis.
Doncs és així com cap a les 7:45 h. la Cristina i el seu pare, en Carles, eren clavats com un clau a Sant Joan de Mollet, lloc de sortida de la nostre excursió.
Presentacions a la resta del grup, en Joan, en Jordi, en Jaume, en Narcis Jr. i després de bromes, rialles i alguna reparació "in extremis" d'última hora, sortida en direcció als Àngels.
Molt ben guiats, com sempre que ho fa el "sherpa" Guinó enfilem l'ascens al Santuari per trialeres, alguna que altre pista i corriols espectaculars.
En Joan, ja sabeu que una de les seves habilitats que té pedalant és que pot mantenir una conversa amb l'interlocutor que té al cantó tranquilament (no sé pas com s'ho fa, jo amb prou feina tinc per poder agafar aire) desseguida vam congeniar tots plegats fent broma i donant conversa a la Cristina i en Carles. Molt riure tot el camí.
Un cop a dalt Els Àngels, mentre fèiem estiraments vam disfrutar uns moments de l'impresionant vista que hi ha al Santuari.
Però avui a la Cristina i el seu pare els tocava fer un extra, era l'hora d'esmorzar, evidentment, ells quan surten no ho fan mai, però sense cap mena de mania, tot al contrari, es van adaptar a la nostre habitual costum gastronòmica dels diumenges, en aquest cas, dissabte.
Després de disfrutar d'un entrepà de truita i amb la companyia d'aquests dos cracks, a fora el Santuari vam fer les fotos de rigor i llavors enfileríem la baixada cap a Sant Joan de Mollet.
La Judith i la Laia, com la resta del grup, estaven molt contentes de passar un dia pedalant en molt bona companyia, per elles, pedalar amb una "biker", sense dorsal i a més que sigui la Cristina Mascarreras no passa cada dia.
Si les curses ho permeten i la Cristina s'ho pot combinar hem quedat que repetirem aquesta experiència un altre dia, possiblement amb bici de carretera.
Cristina i Carles, moltes gràcies per compartir un dia diferent amb el CC Serinyà.
CC Serinyà

Cris ha dit...

Molt bona sortida!! Ho vam pensar molt bé i el matí va passar volant! I això d'adaptar-se a la vostre costum gastronomica no ha sigut gens dificil...
A més no sé si hi heu pensat però ahir mentre pedalavem com que vam riure tant, a la vegada també treballavem els abdominals!!!
Ens veiem ben aviat i gràcies per la bona acollida!!!